środa, 3 czerwca 2020

Do której rodziny artystycznej pasujesz?

Czy zastanawialiście się kiedyś, do jakiej rodziny artystycznej pasujecie? W którym rodzie artystów mogliście się urodzić?

Dzięki projektowi stworzonemu przez Muzeum Narodowe w Warszawie można to sprawdzić! Wystarczy odpowiedzieć na kilka pytań, by dowiedzieć się, z jaką polską rodziną artystyczną mamy najwięcej wspólnego ;-). Oto QUIZ.

źródło: mnw.art.pl

W komentarzach pochwalcie się wynikami, jestem ich bardzo ciekawa! (pamiętajcie, by się podpisać imieniem i klasą)

Zadanie dla chętnych, na plusa ;-).

7 komentarzy:

  1. Ja bym się urodził w rodzie Kossaków. Istniało by bardzo duże prawdopodobieństwo że bym malował. W tym rodzie talent przechodzi z pokolenia na pokolenie. Patryk Małkowski 5c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tej rodzinie byli także pisarze i poeci. Pewnie, tak jak przodkowie, ilustrowałbyś ważne dla kraju wydarzenia...

      Usuń
    2. Ja bym urodziła się w familii Stanisława Witkiewicza. Mogła by być to prawda bo tak samo jak on lubię wsie i nie cierpię patrzeć na psy na łańcuchach (Stanisław spuszczał je z łańcuchów).Pola F 6b

      Usuń
    3. Mądry Stanisław! :-) Znam bardzo ciekawą i ładnie wydaną grę karcianą z jego obrazami ;-)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie mogę wejść na ten quiz. Próbowałam kilka razy, ale bez skutku. Pokazuje się error 404 a nie wiem co to oznacza. Amelia Kf IIB OSB

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Amelko, faktycznie - zmienił się link. Teraz powinno działać ;-)

      Usuń