środa, 25 marca 2020

Wasze muzea - prezentacja prac (kl. 6 i III)

Witajcie! 

Prezentuję wszystkie prace do zadania: 1 ZADANIE dla klas: 6 abc z SP 45 i III z OSB

Zobaczcie projekty kolegów i koleżanek - każdy jest inny! Wyszukajcie takie, które będą dla Was interesujące i napiszcie coś o nich w komentarzach :-) (najciekawsze oceniam plusami).

Jeśli ktoś nie wykonał jeszcze tego zadania, czekam na pracę do 31.03. O co chodzi w zadaniu? Wszystko pod tym linkiem: KLIKNIJ I ZOBACZ

WSKAZÓWKA: Zadbaj o jakość wykonanego zdjęcia.

Gosia J. kl. III OSB

Hela B. kl. III OSB
Hela B. kl. III OSB
Jest to muzeum abstrakcji i sztuki nowoczesnej im. Władysława Strzemińskiego w Gdyni (oczywiście nazwę wymyśliłam sama i takie muzeum nie istnieje :-) ). Jest ono otoczone Parkiem Geometrycznym. Pierwszy projekt przedstawia muzeum od przodu, a drugi muzeum wraz z parkiem z lotu ptaka. Pośrodku drugiego rysunku znajduje się wyspa. Otoczona jest jeziorem, z którego wypływają strumienie w ośmiu kierunkach. Są one zamiast ścieżek, a poruszać się po nich można za pomocą kamieni na nich poustawianych. Pośrodku wyspy rośnie wielkie drzewo, a na brzegach są ławeczki. Na wyspę można się dostać przez drewniane pomosty i okrągłe kamienne płyty. Wokół jeziora są posadzone, idealnie przycięte w sześciany, krzewy. Dla niepełnosprawnych są również zwykłe ścieżki, którymi można bezpiecznie przedostać się do muzeum. Wejście do muzeum to otwór w kształcie czerwonego trójkąta. Po jego dwóch stronach znajdują się czerwone filary. Tuż przy wejściu jest recepcja i sklep z pamiątkami. W środku muzeum jedynym środkiem transportu pomiędzy piętrami są szklane windy. Można się nimi dostać do wysuniętych elementów, które przypominają płatki kwiatu. Te elementy to nic innego jak sale, gdzie można oglądać dzieła sztuki. Sale te posiadają wąskie, ale długie okna (na rysunku żółte paski). Na samym szczycie wieży znajduje się platforma. W środku jest kawiarnia i odbywają się czasowe wystawy. Boki platformy są usiane okrągłymi oknami, w których można usiąść i odpocząć. Hela


Ida G. kl. 6b SP45

Janek R. kl. 6a SP45


Janek S. kl. 6b SP45

Kornelia H. kl. III OSB

Kuba P. kl. 6a SP45

Maja U. kl. 6c SP45

Ola K. kl. 6b SP45

Olaf M. kl. 6b SP45

Olaf M. kl. 6b SP45

Oliwia A. kl. 6b SP45

Oliwia Sz. kl. III OSB

Paweł Z. kl. 6a SP45

Pola F. kl. 6b SP45

Szymon B. kl. 6c SP45


Zuzia C. kl. 6b SP45
Weronika S. kl. 6a SP45

Wiktoria D. kl. III OSB
Julek W. kl. 6b SP45
Antek B. kl. 6b SP45

Antek B. kl. 6b SP45


Bartek M. kl. 6b SP45

Hania Sz. kl. 6c SP45

Julia B. kl. 6b SP45

Kacper K. kl. 6b SP45

Liwia K. kl. III OSB

Maja R. kl. 6b SP45

Mikołaj K. kl. 6b SP45


Nadia K. kl. III OSB

Nikodem K. kl. 6b SP45

Norbert Sz. kl.6a SP45

Roksana Sz. kl. 6a SP45

Wojtek M. kl. 6b SP45

Dawid F. kl. 6a SP45

Mikołaj K. kl. 6c SP45

Zuzia Sz. kl. 6b SP45

5 komentarzy:

  1. praca Poli.F kl.6b ponieważ jest kubistyczna prosta i bardzo kolorowa co mi się najbardziej podoba. pracajest kanciastanwesoła i miło na nią się patrzy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi najbardziej podoba się praca Maji U. i Wiktorii D. Są one bardzo pomysłowe i różniące się od siebie. Jedna jest tajemnicza i szara, a druga fantastyczna i magiczna. Obie prace bardzo mi się podobają.
    Helena Barska kl.III OSB

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie pracę są bardzo oryginalne i piękne. Dwie prace przyciągnęły moje oko są to pracę Heleny B. I Gosi J. Z klasy 3 OSB. Prace są ciekawe i kolorowe. Nadia K. III

    OdpowiedzUsuń