czwartek, 19 marca 2020

2 ZADANIE dla wszystkich (chętnych)

Moi mili! Wasza aktywność na blogu bardzo mnie zaskoczyła! Ilość komentarzy, przesłanych na maila prac przekroczyła moje oczekiwania - bardzo Wam dziękuję :-). To dla mnie bardzo ważne, bo kocham swoją pracę.

Jeśli macie ochotę, skorzystajcie z tego zadania dla chętnych:

Poniżej umieściłam link do strony (nie trzeba się na niej logować, można grać anonimowo), na której można rozwiązywać quizy o sztuce. Spróbujcie i pochwalcie się swoim wynikiem w komentarzu (komentarz koniecznie podpiszcie). Test składa się z 10 ilustrowanych pytań. Jeśli komuś uda się zdobyć... 10/10 (WOW!) to ma zapewnioną posadę w Luwrze! Zanim jednak ten Luwr - gdy osiągniesz taki nadludzki wynik, zrób zrzut ekranu z wyświetlonym rezultatem i wyślij na moją pocztę (narloch.hanna@gmail.com) - chętnie nagrodzę Cię oceną za aktywność!

Link do quizu: https://globalquiz.org/pl/quiz-sztuka/


22 komentarze:

  1. OLIWIA G. II A, 7/10 ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój wynik to 10/10 Helena Barska kl.III OSB

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, wow, woooow! :-D
      Hela, jak tylko granice się otworzą, lecisz do Luwru!

      Usuń
  3. Ja mam 8/10 Kamil Czapiewski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo dużo! Jakie pytanie było najtrudniejsze?

      Usuń
  4. Spróbowałem parę razy i udało mi się mieć 10/10 !! Juz wysyłam pani zrzut ekranu . Nigdy się nie poddaje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję, mam pytanie, czyli niebedzie pani nam dawać zadań przez Microsoft Teams?

    OdpowiedzUsuń
  6. Kornelia H. klasa III OSB23.03.2020, 09:23

    Mam 9/10 Kornelia H. klasa III OSB:)

    OdpowiedzUsuń
  7. mój wynik to 5/10 Agnieszka C. 7a

    OdpowiedzUsuń
  8. różnie, ciekawe, walczyłam dużo.Wera

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój wynik końcowy to 9/10.Pozdrawiam Gosia H z 5b

    OdpowiedzUsuń
  10. 8/10. Kasia Glińska

    OdpowiedzUsuń
  11. Trudny ten Quiz.Próbowałam kilka razy i wyszło mi 7/10 ale dla mnie to dobry wynik. Ola W. z 5a

    OdpowiedzUsuń
  12. trudny ten quiz. próbowałam kila naście razy i wyszłomi7/10 ale umiem więcej ale to dobry wynik jak dla mnie. Agata N. 4a

    OdpowiedzUsuń
  13. 9/10 Oliwia P. Kl. 5B

    OdpowiedzUsuń
  14. Sambor B 5b 7/10

    OdpowiedzUsuń
  15. Hania. S 5a mój wynik 9/10 (:

    OdpowiedzUsuń